دومین المپیاد ورزشی كاركنان دانشگاه علوم پزشكی تهران آغاز شد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیش از یك هزار 400 كارمند مرد و 600 كارمند زن در این المپیاد در 24 رشته ورزشی با یكدیگر رقابت خواهند كرد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات، شب گذشته با حضور رییس دانشگاه علوم پزشكی تهران،معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و ورزشكاران شركت كننده در این رقابت ها در مجموعه ورزشی شهید چمران تهران برگزار شد.

در این مراسم مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشكی تهران گفت: بیش از بیست هزار كارمند در این دانشگاه مشغول به كار هستند كه رشد و توسعه ورزش همگانی آنان در اولویت های كاری تربیت بدنی دانشگاه قرار دارد.

'محمد كوشكی' با بیان اینكه در دومین دوره المپیاد ورزشی كاركنان این دانشگاه شاهد رشد 40 درصدی حضور مردان و 30 درصدی شركت زنان هستیم، افزود: المپیاد امسال از نظر رشته ورزشی نیز نسبت به دوره قبل رشد 100 درصدی داشته است.

وی تصریح كرد، المپیاد دوره نخست در گروه مردان در هفت رشته و در گروه زنان در پنج رشته برگزار شد كه در این دوره این رشته ها دو برابر شده است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشكی تهران با بیان اینكه نظارت و قضاوت این مسابقات بر عهده ناظرین فدراسیون های ورزشی و داوران ملی كشورمان خواهد بود، گفت: به نفرات اول تا سوم هر رشته به ترتیب به میزان 250 هزار ، 200 هزار و 150 هزار تومان هدیه داده خواهد شد.

وی تصریح كرد، حدود 400 نفر در 24 رشته ورزشی مردان و زنان این المپیاد مقام های اول تا سوم را به دست خواهند آورد كه مجموع جوایز آنان 80 میلیون تومان خواهد شد.

اجتمام** 1379*1440





:: برچسب‌ها: سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 706
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: